
Inschrijven
Inschrijven
Inschrijven
Support & FAQ
Inloggevens kwijt?
Je wachtwoord voor de app kun je eventueel wijzigen of opnieuw via je opgegeven e-mailadres aanvragen via deze link. Alle inloggegevens kwijt? Mail dan naar [email protected]
Lesrooster tijdens vakanties en feestdagen
Tijdens (school)vakanties en feestdagen is er soms een aangepast rooster, zie hiervoor het actuele online lesrooster.
Proefles
Wil je eerst kennismaken met ons? Dat kan; meld je aan voor een Proefles, je bent van harte welkom.
Kijk hier voor de diverse abonnementen en tarieven of overige praktische informatie.
Zie hier onze Algemene voorwaarden.
Slide
FAQ
Aanmelden voor lessen
Wij maken gebruik van Yogibit, een administratie- en reserveringssysteem waarbij iedere leerling een eigen profiel heeft. Vanuit dat profiel kun je zelf je abonnement of rittenkaart kiezen, je lessen plannen en betalen. Ook kun je hierin aangeven dat je een bepaalde blessure hebt.
Je kunt je tot het laatste moment aanmelden voor een les. Afmelden kan tot 6 uur voor aanvang van de les.
Vaste groep of flexibel
Wanneer je kiest voor een abonnement heb je de mogelijkheid je vast in te schrijven voor een bepaalde groepgroep op basis van beschikbaarheid.
Maar je kunt ook een zg. ‘zwevende curist’ worden. Dat betekent dat je je niet inschrijft voor een vaste groep maar wekelijks bepaalt op welke dag en welk tijdstip, bij welke docent je je les wilt volgen. Je moet je dan wel iedere les apart aanmelden en je kunt alleen deelnemen in groepen waar er plaats is.
Gratis app
Voor het af- en aanmelden van lessen kun je ook de gratis Yogibit-app downloaden op je smartphone. Studio Omnis maakt gebruik van het rooster en boekingsprogramma ‘Yogibit’ waarmee jezelf je eigen lessenpakket kunt samenstellen en beheren. Dat kan via de PC/Laptop maar ook via een app op je smartphone/iPhone en/of iPad/tablet;
Stap 1: Download de app
Klik via je telefoon “hier” om de app te downloaden voor Android (Google).
Klik via je telefoon “hier” om de app te downloaden voor iOS (Apple).
Stap 2: Inloggen
Open de app, zoek De YogaSchool (Studio Omnis) op en voer je inloggegevens in of meld je aan. Deze stap hoef je maar éénmalig uit te voeren, hierna zul je ingelogd blijven.
Je wachtwoord voor de app kun je eventueel wijzigen of opnieuw via je opgegeven e-mailadres aanvragen via deze link (wachtwoord vergeten).
Alle inloggegevens kwijt? Mail dan naar [email protected]
Maar je kunt je natuurlijk ook aan- en afmelden via onze website.
Betaalwijze
Abonnementen kunnen betaald worden per automatische incasso. Rittenkaarten kunnen alleen worden betaald met iDeal.
In geval van automatische incasso wordt het lesgeld aan het begin van de maand geïncasseerd. De incasso stopt zodra het abonnement stopt, je hoeft dus zelf geen actie te ondernemen.
Bij het invullen van incassogegevens klik je voor bevestiging incassomachtiging tekenen. Vervolgens klik je op het lege vak (links) en zet je je handtekening met je cursor of je vinger.
Druk op accepteren.
Hoe werken de credits?
Wanneer je gebruik maakt van een abonnement krijg je 5 credits per kalendermaand bij een abonnement single en 10 credits per kalendermaand bij een abonnement dubbel. Vanuit je profiel kun je zien hoeveel credits je nog hebt te besteden. Als er staat 2/5 credits, dan betekent dit dat je nog 2 lessen over hebt binnen de genoemde termijn.
LET WEL: Als je gebruik maakt van de mogelijkheid je automatisch aan te melden voor de lessen, dan plant Yogibit de lessen een maand vooruit. De lessen die in de toekomst geboekt staan worden al van het totaal aantal credits afgetrokken. Wanneer je je zou afmelden voor een les, wordt de credit weer aan het totaal toegevoegd.
Bij beëindiging van het abonnement vervallen de credits.
Kan ik wisselen tussen alle lessen?
Je kunt wisselen, inhalen en boeken voor alle reguliere lessen in het rooster met een abonnement single, abonnement dubbel, 10 rittenkaart en een 5 rittenkaart. Een uitzondering geldt voor de lessen Fyiso-Pilates en Chronische (bekken)pijn.
Heb je een abonnement voor de Fysio-Pilates of Chronische (bekken)pijn lessen, dan kun je alleen deze lessen volgen. Inhalen kan in alle Fysio-Pilates op het rooster of de Pilates Level 1 (basis) lessen.
Vakantiedagen
Studio Omnis is het hele jaar geopend. Wij zijn alleen gesloten op Nationale Feestdagen en tijdens de Kerst en Nieuwjaar periode. Tijdens (school)vakanties en feestdagen is er soms een aangepast rooster, zie hiervoor het actuele lesrooster.
Ik ben met vakantie of ziek
Als je een jaarabonnement hebt kun je ter compensatie van een aaneengesloten vakantie van 3 of 4 weken, per jaar maximaal 4 compensatie credits tegelijk aanvragen. Heb je een abonnement dubbel dan kun je 2×4 compensatie credits aanvragen. Deze zijn na datum uitgifte 3 maanden geldig. Aanvragen kan door e-mail te sturen naar [email protected]. Dit is niet mogelijk bij een 3-maanden abonnement.
Heb je een jaarabonnement en ben langer dan 8 weken in het buitenland, dan kun je je abonnement op pauze laten zetten door een e-mail te sturen naar [email protected]. Je kunt dan geen compensatiecredits meer aanvragen.
Bij langdurig ziekte of ziekenhuisopname kun je een e-mail sturen naar [email protected] zodat wij je abonnement op pauze kunnen zetten. Dit geldt voor beide abonnementen.
Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, je abonnement stopt niet automatisch na 3 maanden of 12 maanden.
Er geldt een opzegtermijn van 1 kalendermaand na het verloop van je abonnement. Bij een jaarabonnement is dat na 12 maanden en bij 3-maanden abonnement na 3 maanden.
Je kunt je abonnement ook opzeggen voor de 11e maand (jaarabonnement) en in de 2e maand bij een 3-maanden abonnement.
Abonnementen kunnen worden opgezegd via Yogibit of door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Je ontvangt altijd een officiële opzegging vanuit Yogibit.
Opzegtermijn
Er geldt een opzegtermijn van 1 kalendermaand na het verloop van je abonnement. Bij een jaarabonnement is dat na 12 maanden en bij 3-maanden abonnement na 3 maanden.
Je kunt je abonnement ook opzeggen voor de 11e maand (jaarabonnement) en in de 2e maand bij een 3-maanden abonnement.
Abonnementen kunnen worden opgezegd via Yogibit of door een e-mail te sturen naar: [email protected]. Je ontvangt altijd een officiële opzegging vanuit Yogibit.
Persoonlijk contact
Staat je vraag er niet bij of wil je liever persoonlijk contact?
Bel Jolanda of Tanja op 06 – 491 231 31 op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.
B.g.g. graag de voicemail inspreken en dan bellen wij je zo spoedig mogelijk terug.
Je kunt ook je vraag of een verzoek voor terugbellen mailen naar [email protected].